Energi boost ;)

Åter en dag som varit full av hästeri ;) Allt från stall skötsel till träning å Team Ö-V möte :)
Idag fick både Pim & Karre vila. Förmiddagen gick åt att sköta stallet och planera eftermiddagens mentala tränings pass. Därefter körde jag Sillan & Cisco till Pärlby. hade hoppeträning där och det funkade kanoners :) Roligt var det och jag tror att alla ryttarna var nöjda efter lektionen.

Enkel förklaring av lektionen-
På ena långsidan hade jag 5,5:an sedan 2 glp språng och sen en oxer till. På ena diagonalen hade jag en studs med 3 hinder. Sedan på andra långsidan hade jag ett räcke- 2glp språng- oxer- 2 glp språng - räcke. Sedan vart det en bana av det hela också :)



Träffen med Teamet gick också bra. Frida fyller år idag, STOOORT Grattis till henne! :D , och vi hade sån tur så vi vart bjudna på en suupergod tårta! :D Sån vill jag också kunna göra ^^ hihi!
Vi pratade om mentalträning, mycket intressant :)  Jag hoppas att dom andra tjejerna också tyckte det och verkligen funderar över vad vi pratade om. Det gör ju så himla mkt, mer än man tror :)


Har skrivit ihop en vecko planering på karre för en stund sen, ska skriva en på Pimmsan också :) Sen hänga dom i stallet så att jag lätt kan se varje dag vad jag har tänkt. :) Dessutom blir det lite mer press på en själv när det hänger där så att alla kan se de haha  :) Snäll jag är mot mig själv ;) Men alla behöver vi en spark i rumpan ibland (;



Kan dela med mig av schemat senare, nu är det dags för kvällsmat (:


            / Emelie


Kommentarer
Postat av: elina

vi får väl ha en "lära em baka cheesecake dag" nåndag denna vecka :P

2012-01-16 @ 07:45:47
URL: http://elinavscisco.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0