dagens väckarklocka o gårdagens skoteråk

precis agerat väckarklocka, åt Elina, för Emelie.

lyckades iallafall väcka emelie. jag ringde utan svar först. sen ringde hon tillbaks till mig o va orolig att nått hade hänt. nehedå ingen fara vad jag vet iallafall. tror de e rätt okej med sune just nu faktiskt :) 


Dom skulle ha en stallmorgon, så mysigt. vill också.:P :) 

jag själv ska gö mig redo för jobb. sen så blir de stallet även för mig. 

Tänkte ge mig ut o rida så fort som möjligt så jag kan ta en väg i skogen o över några åkrar, innan de blir bäcksvart. 





Igår efter jobbet hälsade jag på pappa på jobbet litegrann. 
körde lite på 5 skotrar o 1 fyrhjuling. det är nämligen sånt han säljer, o lite mer. dom skulle ställas om o köras in så jag hjälpte gärna till:) grymt länge sen man va ute o åkte. vart sån dålig vinter :/ 

hade lite gamla bilder så ni får de lite maskiner iallafall:) 







johans gamla skoter. en Legend 800. galet pigg o rolig o köra :) 
som brann upp tillsammans med garaget. otroligt jävla trist de där..
/Malin

Kommentarer
Postat av: elina

jamen komsikomsi då :D

2012-01-31 @ 14:27:45
URL: http://elinavscisco.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0