Dagen som den VART

haha jaa jag hade ju som vanligt en plan på hur jag skulle få dagen att gå i ett.. Jag lyckades göra näästan allt iallafal.. :) Bör lite plats på allt bara ;)

Hoppade Nicko lite, byggde 5,5:an tyckte de skulle vara bra att skutta lite. Hade det väldigt lågt, runt 50 cm kanske. Dom två första gångerna drog han iväg efteråt, då gjorde jag snabbt halt och ryggade -klappade och efter det så väntade han såå fint :D Han har inte hoppat på länge och brukar tycka det är kalas skoj å få hoppa. Så vart mycket nöjd över honom ;)


Har bild på mig & nicko på andra datorn, ni får nöja er me en på mig & karre istället ;)

Dressyrträningen gick också bra! Duktiga tjejer på en skapligt snöig ridbana ;) Dom fick öva på skänkelvikning och tänka sig, dom hittade "knappen" allihopa tillslut ;) Bra jobbat!

Imorgon kommer alltså både hovslagaren och veterinären (: Är liite orolig att dom kommer samtidigt.. hehe men de ska nog lösa sig ;)


Börjar bli lite trött faktiskt..  De får bli en tidig kväll så jag kanske kan komma upp i tid imorgon haha :)
Ska försöka plocka bland mina grejer och lägga fram allt som jag faktiskt inte behöver och sälja det istället.

Fick min efterlängtade julklapp idag av Elina :D Hel najjs! Grönt schabrak med Karetino broderat och en matchande luva ;) Ska bli kul att få prova det sen! ;D Tog en bild på de så de kanske dyker upp på bloggen senare..


                          / Emelie

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: ja absolut!



Vill du vara med i min bloggtävling? Det skulle vara jättekul! :)



http://norrakullensstalls.blogg.se/2012/january/tavling-har-pa-norrakullensstall.html#comment

2012-01-26 @ 20:30:44
URL: http://norrakullensstalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0