Bra och Dåligt

Bra är att hovis fick på skon på Karre. Så imorgon ska det ridas minsan!

Dåligt är hur en del personer beter sig. Det finns dom som är ärliga och så finns det dom som är falska. Falska personer tål jag inte! Det är ingen idee att jag skriver mer om det för då blir det bara dumt. Tålamod det har jag ganska mkt av. Men du vill inte se mig riktigt arg. Besviken är ja ordentligt , lär er tala sanning å lev era liv ordentligt.
Vad är det ni vill egentligen? Bli duktiga inom er hobby eller? =S Lite fel väg ni valt att gå isf.. Satsar på fel saker tror ja. Men folk får göra hur f*n dom vill. Jag bryr mig inte. Men tala sanning ska man göra. Och bete sig på ett respektfullt sätt om man inte vill förstöra allt ikring. Fattar inte hur vissa tänker ibland..



Nu ska jag sova och längta tills imorgon när det väntas ridning :) Sista jobbdagen är det också.. fredag den 13:e dessutom. Kan ju sluta hur som helst.. =P


                /Emelie

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!

Nu har jag bytt blogg ifrån http://ryttarre.blogg.se

till http://iinas.blogg.se/ .

Jag tyckte inte att namnet passade med bloggen eftersom jag skrev om allt möjligt, men jag hoppas att du vill fortsätta följa mig där i stället.

Annar får jag tacka för den tid du la ner på min gamla blogg :) <3

(Designen kommer bli bättre straxt )

Kram Lina

2012-01-13 @ 11:38:07
URL: http://iinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0