Bättre upplägg..

Det är verkligen dags att ta sig i kragen och komma iväg till ridhuset oftare och planera mera. Det måste jag verkligen bli bättre på. Peppar andra men glömmer av mig själv ibland, så skärpning på det.
Då blir det intressantare läsning också, hur kul är det att läsa typ varje dag att vi skrittar omkring i byn =P



Karln överraskade mig lite så ikväll ska vi åka bort till först pappsen å sen mammsen (: Mamma skulle bjuda på mat, planka wiihoo :D Det som jag tänkte överraska karln med någon kväll denna helgen haha! Men gott ska det bli!
Nu ska jag bege mig upp och göra mig iordning. Vill inte åka dit i hästkläder hehe =P

Ha en fin kväll allihopa.

      / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0