trött är bara förnamnet.

många tidiga mornar väldigt många dagar på raken är inte min grej riktigt. visst kommer ja upp men inte i den piggaste formen. ;) I morgon är jag ledig och den dagen tänker jag inleda med en fet sovmorgon iallafall! Sen blir det uteritt på Suneluren, underbart med snö är det ju. kunna rida på vägar som annars är stenhårda, pulsa i snön och busa runt. :) vintern har absolut sina fördelar! 

Men visst längtar man till sommaren samtidigt. Så galet sugen på att sätta igång och träna och sedan tävla igen. 
och december har bara inletts.... undra om Sune tycker samma sak som jag med en lugnare månad..? 
Jag bli rastlös, ovant att ha en lugnare period hästmässigt. men det gör ju samtidigt gott. det är återhämtning som ger uppbyggande effekt. 
 
Mitt lilla lurvtroll som skruttar runt i hagen. idag skrittar vi nog ut och i morgon också ut. njuta av det härliga vädret;) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0