Torsdag 20 dec

kikar in här lite snabbt, sen måste jag verkligen ta hand om disken.. suck..
precis betalat räkningar, skönt och få det gjort men tänk att pengarna ska försvinna så fort man fått dom. damn.. 
önskar mig en miljon eller två i julklapp, de vore nått! ;) 

Varit i stallet och mockat två boxar idag, hjälpte jenny idag. pussade lite på Sune sen fick jag lov att åka hem. Ska iväg på lite stuffs ikväll. en dag kvar sen är det låååånghelg!! GILLA. 

Syster kommer hem en sväng i helgen och det ska bli så kul! 

Ha en fortsatt bra dag! I morgon överlever vi! ;) 

Jäkla tjat om undergång(?). Ska jag vara ärlig så jag jag varit sjukt nojig hela året, faktiskt! Men lugnat mig nu sista månaden och tror inte alls på det. Dumt och oroa sig i onödan. vi kommer leva vidare mååånga år till! 




 
 

Kommentarer
Postat av: beciell

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com) skulle vara SÅÅÅ himla snällt!

2012-12-20 @ 18:45:59
URL: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0