tisdag

blev en skritttur ut i snövädret. inte så farligt kallt, men då hade jag klätt på mig bra också. 
det enda jag frös om var hakan o kinderna. 
lager på lager är det som gäller, sen rider jag gärna i uggs på vintern. inte bra med tanke på att dom inte har någon klack, men man får plats med sockor och det blir varmare. sen är öronlappar bland det bästa köpen jag har gjort. dom flikar man lätt in under hjälmen så är öronen varma, jätteskönt! 
 
jag skulle aldrig rida utan hjälm bara för att få ha mössa. nejtack. om man tänker så har man nog ändå inget o värma där uppe i knoppen.. ;) 
 
vidare på jobb igen. i morgon är det ledighet. 
 
dagen ser ut ungefär såhär: 
  • en lång sovmorgon, ingen stress. lugn o ro. 
  • uteritt i solen! hoppas det blir sol nu då..;) 
  • julhandling. :D
  • laga god mat och umgås med en omtyckt person. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0