Nystart!

Jobbar kväll idag, så ska strax åka ut till stallet och rida ut tänkte jag. :) 
två julbord kvar nu.. tycker nästan det har gått rätt fort ändå, men samtidigt inte. 
 
På fredag kommer hovslagarn, och inte vilken hovslagare som helst. Utan Anki! Hon hade jag tidigare när jag bodde i Borlänge, men ska kö på henne nu ändå. det är det värt, hon är riktigt duktig. 
Och nästa onsdag ska vi vara med på dressyrträning för Kerstin, roligt! 
Känns som man kommer igång nu, upp från den lugna perioden om in i några härliga träningsmånader innan vår! 
taggad, är ni också det? 

Bättre träningsmöjligheter i år än vad jag någonsin haft iallafall, otroligt tacksam och glad över det. 
ni kör vi! 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0