Lördag!

Snön bara vräker ner utanför fönstret. Då kan det vara rätt så skönt att sitta inne o lyssna på bra musik. o ladda för lite julbord. för omväxlings skull. haha! 

Red ett rätt lugnt dressyrpass igår, och det gick kalasbra! 
Mycket mjukgörande sen satte jag jobbet på mig själv, bort med stigbyglarna och träna sitsen. gick bra fast det var ett tag sen och sune gick riktigt fint. 
 
Kunde inte låta bli o testa nya pannbandet jag köpte i globen heller, o vad fin han var i det! glittrade jättefint ute i vintervädret. 
Har en tävlingsoutfit som bara ligger o väntar på att få användas! Nya JWschabraket, metallicblåa stigbyglarna o det här pannbandet. grymt snyggt ;) 


 
 
Eftersom jag inte fixar en bloggpaus som vi skulle ha egentligen så kommer ja flika in med ett o annat inlägg här emellanåt, så häng gärna kvar :) 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0