Godmorgon!

Härlig vintermorgon. gnistrande snö.. och närmare 18 minusgrader.. skönt. not. liite väl kallt lite väl fort kan jag tycka. 
 
Men att det är snö ute gör en riktigt glad bara det. nu är det vinter! 

Igår var det julmarknad i stan, vi hade julbord på hotellet och man kom riktigt i julstämmning. mys. 
Ätit julmat två dagar i rad och man börjar tröttna, haha! :) 
det är ingen höjdare på självaste julafton med maten när man fått äta det hela månaden. ;) 
menmen. 
 
Idag är det tänkt o löshoppa. Får se om jag är med på det eller rider ut en sväng och hjälper dom andra.
och den här veckan har jag faktiskt möjlighet att vara med på hoppträningen, gilla! 
men vet inte om ja ska det eller inte, håller på att trappa ner nu ju, men vi får se. 
kan ju kolla på annars. :) 

julpynt bör inhandlas också,. jag har en ynka stjärna i ett fönster. känns lite trist. 
ha en bra o kall dag allesammans, hör senare  ;) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0