Fullt upp idag..

Idag har jag flyttat hästarna till ett annat stall. Dom står nu i Hällefors. Är väldigt blandade känslor, men det fanns inget annat att göra. Jag kunde inte ta fler morgon pass mot vad jag gjorde, dels är det en bit att åka och så börjar jag ju i regel kl 05.00 på morgonen..

Jag har inte hunnit komma i någon ordning i nya stallet, bara tagit med de viktigaste åsådär. Hästarna verkade iaf tycka de va helt okej med nytt stall. Dom brydde sig inte så värst, utan nöjde sig med att äta :)

Imorgon kommer hovslagaren, ska bli skönt att få ordentliga skor på dom.

Det är pga detta jag varit lite dålig med uppdatering. Kommer nog att vara fullt upp nu ett tag innan allt är på plats.

Det är närmare till nya stallet så de är ju bra, men kommer sakna stoffes familj väldigt mycket. Nåväl. Det är ju inte jorden som går under utan bara att hästarna står på ett annat ställe.

Nu väntar sängen snart. Börjar 5 imorgon såklart :)

/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0