en solig vinterdag

 
 
 
det skriker uteritt om det! och det ska det bli! 
Kom precis innanför dörren. Har fixat kort på mig själv till ett förarbevis. Jag har skoterkort och det ska förnyas med bild o allt. och jag är ute i absolut sista sekunden med att fixa en jäkla bild på mig. men nu är det gjort så nästa anhalt blir närmaste postlåda, sen är det ur världen - skönt. 
 
svängde förbi norells och köpte julklapp till mig själv o Sune. Hittade ett fleecetäcke med kryssgjordar, nått jag faktiskt behövde. och två paddar. :) 
 
Så nu ska jag ut o prova lite grejer på grabben sen bär det iväg! 
tanken idag är att rida in till stan och hälsa på pappa på hans jobb, haha. idiotideér man får för sig ibland. 
 
ha en superbra dag! !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0