Det gick inte så bra..

svårare än jag trodde. bara för man har lite paus härifrån, så får man såklart en enorm blogglust och kommer på massa saker att skriva om. så typiskt. så nu kunde jag inte hålla mig från att slänga in ett litet inlägg. Jobbat klart för en stund sedan, så snart dags för sängen. 
 
Idag skrittade jag ut på sune. i kylan. Skönt så länge man inte fryser. Han var glad o framåt. ovanligt fjantig på på diverse saker så som hundar som skällde och annat som han inte såg. pojken då.. 
Bara en vecka (!!) kvar på julborden också, sjukt fort det har gått alltså. så Nu ska vi börja trappa upp. 
Blir ju o klättra på väggarna nästan. Men lite vila behövs väl det å. Men så galet sugen på att sätta igång inför nästa år nu, så ni anar inte! 

Så lite igångsättning (inte ställt av honom helt o hållet) sen är det träning träning träning som gäller. och efter årsskiftet ska jag börja träna regelbundet för dressyr o hopptränare är planen. 
vilket hopptränare det blir återstår och se. 
 
Någon som vet nån bra hopptränare runt södra dalarna? Säter/Borlänge/Hedemora/Avesta?? 
 
 
 
Varit sjuk o eländig senaste dagarna. nu är det bara en liten förkylning och hosta kvar. får ALLTID hosta när jag är sjuk. dryg jäkla hosta som håller i sig länge. någon form av rethosta o jag hatar det! 

Nej Sova nu så man kommer upp i morgon. Ledig i morgon kväll så då vill jag hitta på något kul med en speciell person. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0