1 vecka kvar..

..till julafton! 

I morse hade jag inte köpte en enda julklapp. och nu är jag klar! SKÖNT. bra man är ute i god tid, hähä..inte. 
Men hittade bra saker till alla som jag ska ge. :) 
Tycker det är så roligt att köpa julklappar och slå in dom. bara man vet vad man ska köpa, det kan vara lite klurigt. 
 
Köpte ett turkost schabrak dessutom! Sunes julklapp kanske? ;) Får se om det invigs innan jul. älska färgen. 
 

Igår tänkte jag träna mer sits utan stigbyglar, men fick då svaret varför jag haft ont i benen. har ju fan träningsvärk. haha. trodde det var från jobbet men icke. kändes rejält när jag skulle rida igår. så blev inte så mycket sånt, jobbade istället med övergångar. märktes att det var lite jobbigt när han fick tänka lite, nån liten protest men det gick bra. riktiga basic övningar verkligen, det behövs för alla hästar. 
 
Nu ska vi ut o rida, tänkte fortsätta med mycket övergångar och lite tempoväxlingar. 
Så grymt skönt o kunna sätta igång lite mer nu. Jag längtar så till våren när tävlingarna startar! 

Tänkte ta första i slutet av februari, 80 o 90 i avesta., visst kan ja ta de vanliga 90 o 1 m, men vill börja lätt o vara säker på en bra start inför året. efter det blir det falun 90 o 1m sen rullar det på. 
Blir ett inlägg senare om vilka tävlingar jag planerat in och våra planer. sjuukt taggad! 

Stalldags! Ha de bra allihop! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0