1 december

Hej Goddag!
 

Ja som ni såg så åkte jag o Elina utan Emelie. riktigt trist! :( Får ta nya tag till gbg horse show ;) 

Jag o Elina hade iallafall kul. Vi kom fram i tid trots snön o trafiken. skulle inte handla så mycket var det tänkt.. hm.. Nu äger jag äntligen JW schabraket med engelska flaggan! som jag suktat efter det, ni anar inte. 
Köpte två stycken, för Emelie ville också ha ett :) 
Köpte dessutom ridbyxor, 4 par ridstrumpor, ett pannband och ett fleecetäcke. 
Visar mer av det senare. 
Hittade ett riktigt snyggt schabrak o huva i turkos färg. fanns såklart ingen huva i rätt storlek så det sket sig. så jakten efter ett schabrak i lysande turkos färg fortsätter..;) 

Nu inväntas ett jobbpass. första december. idag startar julborden! Hellyeah! 
Ha en bra lördag finisar ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0