Så här ser mitt liv ut just nu :)

Jag har som dom flesta kanske vet flyttat till min pojkvän i Hällefors. Vi bor i hus och har en egen gård utan grannar ;) Jag har Primrose och Karetino i Grythyttan, det tar ca 10 min att åka till dom. Dom står på min pojkväns föräldrars gård tillsammans med hans systers hästar- en fjording och en shettis.
 
Frodo har jag tyvärr sålt då jag inte kunde ha honom kvar, jag hoppas att han har det bra i sitt nya hem. Men det tror jag :) han går tillsammans med en ung fjording ovh vad jag hörde sist så lekte dom för fullt!
Silver Lady är utlånad på foder till en supertrevlig tjej som verkar tycka om henne :) Jag hoppas att det kommer att gå bra för dom och att både Sillan och hennes ryttare trivs tillsammans.
Lady är kvar hos Ulrika :)
 
Det har väl inte hänt så speciellt mycket på hästfronten sen sist jag var här och skrev, det har varit en ganska turbulent tid men nu känns det som att allt är på väg att ordna upp sig och det är dags att satsa uppåt igen! ;D
 
Jag rider givetvis hästarna ordentligt och ska nog leta på någon hopptävling för mig och Karre snart. Vill hinna träna lite mera först. Jag har inte hittat någon bra hopptränare än, men har fått möjligheten att träna för en som heter Kerstin. Hon hjälper mig främst med dressyren, har batra hunnit träna för henne 1 gång än, men fler ska det garanterat bli! =D
 
Jag är sjukt lycklig tillsammans med min Stoffe <3 Dock saknar jag alla mina stallkompisar givetvis gaalet mycket.. Men jag valde att fatta detta beslut att flytta. Och jag finns ju fortfarande kvar, bara lite längre bort..
 
Om ni undrar över något så är det bara att ni frågar, och kommentera gärna om ni tycker det är kul att jag börjar blogga igen - så blir jag lite pushad att fortsätta ;)
Hörs snart igen!!
 
           // Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0