Veckans plan

För karre ser veckans plan ut ungefär såhär:
Måndag: Dressyr, värmer upp ute i skogen och rider igenom honom lite på banan inför träningen imorgon.
Tisdag: Dressyrträning för Kerstin
Onsdag: Skritta ut med lite trav i låg form
Torsdag: Antingen uteritt med galoppträning eller markarbete.
Fredag: Om jag hinner...tömköra.
Lördag: Vila
Söndag: Hoppning, får se om jag hoppar där dom står på åkern eller om jag åker iväg någonstans och hoppar. Det vore det bästa för det finns inte direkt mkt hinder vid stallet. men vi får se :)
 
Får se om jag hinner göra något med hästarna på fredag, vi har nämligen ett utflykt på gång.. mer om det i ett annat inlägg ;)
 
För Pimpim:
Jag kommer att fortsätta med samma jobb som denna veckan, att få henne avslappnad och känslan av att hon väntar på mig. Det blir varvat med uteritt och på banan. Har iga bestämda dagar som för Karre eftersom att jag inte ska iväg på något speciellt med Pim. Utan jag jobbar på med detta jobb så mkt som det går. Får se om jag hoppar henne en dag mest för skojs skull ;) Både hon och jag tycker det är kul haha :)
Det jag vet är att Pim också vilar på lördag iaf..
 
Jag brukar försöka att inte göra samma sak med hästarna samma dag, mest för att jag ska få lite variation också :) Ser iallafall fram mot denna vecka och se vad den kan ge !
 
   // Emelie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0