Trotsade vädret!

jaa visst, givetvis skulle det spöregna när jag åkte till stallet.. Men jag ville verkligen rida så jag gjorde det ändå, gummistövlar,regnjacka å regntäcke på ;) Det funkade hyffsat bra iaf! Men smart som jag är *hrmm* så gick jag ut i skogen, ingen tät skog utan de är stora tallar å väldigt öppet, fint i marken så där var de perfekt att klättra runt å gå över stock och sten! Jag kom åt den träningen jag ville idag och dessutom slapp vi undan lite regn också :) När jag kom hem gjorde jag eld och tog mig en varm dusch, bra skönt för ja va allt lite fryssen. Nu sitter jag och tar en cider och väntar på att Stoffe ska komma hem så vi kan åka och köpa pizza! ;) (Datorn muppar kommer bättre inlägg -håll uuut! ) // Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0