Snart läggdags..

Eller egentligen borde jag redan ha lagt mig, men jag har blivit lite utv en kvällsmänniska så de är lite svårt att komma i säng i tid haha :) Dom som känner mig vet att jag kan ha lite svårt att vakna ibland, men imorgon måste jag verkligen komme upp i tid. Ska köra stål igen till göteborg, den svängen tar typ 10-11 timmar. Och jag vill gärna sluta i bra tid eftersom det är freeedag och jag vill till hästarna! :)
 
 
 
Det sägs att det ska regna heeela helgen.. blä! Jag hoppas verkligen att väder-läsar-gubbarna har fel! Skulle ju kanske kunna åka till något ridhus.. hum.. vi får se :)
 
Nej nu måste jag sova, hörs imorgon hoppas jag :) Då väntar träningspass med båda hästarna. Blir eventuellt markarbete/dressyr för Pim och klättring för Karre.
   Sov gott!
 
// Emelie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0