Ledig måndag

 
 
så passar på att greja på för fullt här hemma. Färgar håret just nu och tänkte även städa. 
 
tog stallet på förmiddagen. hämtade "det viktigaste" grejerna och körde det till nya stallet. 
red ut en sväng. skritt o trav, kravlöst, underbart. sprang ut ett rådjur ca 10 m framför oss :) 
 
I morgon blir det ridhuset tror jag, känna igenom honom lite i dressyren, vi får se. :) 
så skönt med denna möjlighet varenda dag! ovant! :) 
 
Är hoppträning redan på onsdag, ska kolla hur jag jobbar så man kanske kan vara med och prova träna för Åke, som tränaren heter. 
Det är hoppträning varannan vecka och dressyrträning varannan vecka. gilla! 

tog lite bilder idag på stallet och hagen, som jag lägger upp strax! 
jag skojar inte hagen är verkligen stor! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0