Härligt!!

Med sällskap av systeryster här på bloggen igen! :) 
 
 

Kom nyss hem, slutade tio och åkte o tog in hästarna efter det. 
hade inte samvete att låta dom stå ute, vilket dom självklart kunnat men, in fick dom komma ändå.
 
imorgon ska jag till nya stallet o kika o prata med stallägaren. tänker inte riktigt än avslöja vart jag ska flytta honom. ska iallafall vaccinera Sune mot botulism, så ska leta på en veterinär. han jag brukar ha är sjukskriven dessvärre.. 
bokat hovslagare som kommer om två veckor, som jag ville, perfekt. 
 
jobbar o står i, inte många minuter över till annat just nu. :) känns bra! 
 
 
Imorgon ska jag rida på morgonen/förmiddagen. börjar 12.00. 
det blir markarbete inför pay n jumpen. 
 
nu blir det då sängen, inte heelt fel! godnatt på er! :) 

söötnoos
kommer sakna han som tusan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0