Dressyrträning

idag for jag o lille sunelur till gamla stallet i Borlänge för ett dressyrpass för Elin. :) 
riktigt roligt att få träffa gamla stallgänget. 
och träningen gick faktiskt riktigt bra! 
fått bättre sits säger både elin o sara o de glädjer en såhääär mycket :) riktigt roligt o höra! 
Känns bra inför tävlingen på söndag, båda tjejerna hänger med mig, kanonskoj! 

dagarna innan söndag ska jag tillbringa dygnets alla timmer åt tre saker - Jobb, Stallet, Sova! 
Bara hålla humöret uppe o se till att jag hinner med allt jag ska hinna med! :) 

trött som ett as, nu blir det sängen! 

Jag köpte föressten en hoppgjord igår! :) och en martingal med platta, Sune kommer vara så fin på söndag ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0