Äntligen på plats

Dåså, då var vi på plats på ullareds camping :) husvagnen är väldigt fräsch och mysig! Den duger helt klart att tillbringa natten i :)

Jag fick en cider av min älskling så nu sitter jag bara och njuter ;) sängen bäddad och klar, ska gå och ta en dusch om en stund. Affären öppnar 7 imorgon så det blir nog upp tidigt för jag vill vara där då iaf!

Jag tänkte att jag skulle kolla efter:
- täcken till karre, framför allt utetäcken
- regnställ! Är såå trött på att bli blöt!
- Boots
Sen kanske nå ridkläder till mig :) och så ska ja leta på något åt syster yster som snart fyller år! ;)
Sen blir de säkerligen mer icke hästrelaterade grejer också.


// Em ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0