Redo för hoppning

Härligt markarbetspass idag. Hade dock bara lite travbommar på backen och ett litet hinder. Men han lyssnade bra och det kändes bra, en sån känsla man ska ha inför en hoppträning eller hopptävling tycker då jag! :) 
Planerade hela framridningen, vilket både jag och sune behöver. Vi blir lite okoncentrerade annars av att bara trava runt utan någon plan. 
Alla grejer packade och nysmorda. ska bli roligt! 


så vill jag inte inte inte ha snö i morgon eftermiddag. 


Åkte och köpte en till säck kraftfoder idag också, det var inte riktigt slut men skönt o ha de avklarat. 

Nu är det snart matdags, sent, jag vet. 
Men tiden rinner iväg och man kan inte göra nått åt saken. :) 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0