Påskhelgen

Ser ut som så att.. 


Fredag blir det uteritt med Sune, funderar att dra upp på Nybroberget en vända kanske. Vill hinna städa här hemma och sen på kvällen blir det personalfest! 

Lördagen blir skoj! För då kommer systeryster och hälsar på lilla mig! vi ska umgås heela dagen.:) Göra sånt som vanligt folk gör, dvs gå på stan, fika och bara vara. haha något som är mycket sällsynt för både henne och mig! :) Sen blir det även stallhäng med dressyrträning, Emelie ska få rida Sune också. :) Sen mot kvällen blir det nog ut en sväng och ta en öl eller två. Kommer bli en bra dag, det känner jag på mig! 

Söndagen är det först utsläpp av hästar. Rida en lugn skrittur med lite trav tror jag. Träffa Elin en sväng förhoppningsvis. :) 

Måndagen fylls med hoppträning med laget i Pärlby, för Emelie. Kanonkul och träna tillsammans med mina lagkompisar! :) 


Hoppas på många roliga och härliga dagar. Jag är på riktigt bra humör just nu! :D 












Min otroligt snygga grabb. min ögonsten. <3






Kommentarer
Postat av: Daniela

Svar: Tack, måste nästan köpa ett sånt! :Dvi brukar vi åka till Abuiose (stavning...) någon gång om året! Så himlar stort och fint där :)

2012-04-05 @ 21:43:01
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0