Långfredagen

Hade önskat bättre väder men, vad gör man.. 
Vitt på backen i morse och nollgradigt men nu så verkar det gå åt rätt håll, snön är så gott som borta och strax över 2 grader här. :) Ska dricka upp kaffet sen blir det att fara till stallet. Kanske man skulle tagit cykeln? ;) Det jobbiga är att jag måste isåfall cykla åt helt fel håll mot macken för och pumpa däcken, sen tillbaka mot stallet. aa vi får se hur hurtig jag känner mig. 




Ni har väl inte missat att Hööks har 20 % på alla stövlar,skor och chaps?
Så funderar på att klicka hem dessa, då jag tyckte det såg så fult ut med dom gammla chapsen på nya ridskorna. knöligt och klumpigt med sporrarna dessutom, så tror dom här skulle sitta bättre. kostar bara 169 kronor i ord. pris. Jag känner att jag inte vill lägga ner så mycket pengar på chaps då jag hellre skaffar mig ett par bra stövlar så småningom.  


Även en thiedemantygel ska inköpas. Varför? Därför han behöver det helt enkelt.



Ja, vi får väl se hur lång den här långfredagen blir. rest in peace jesus.. ;) 
Nu är det dags och fara känner jag, hörs o syns! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0