hundschampoo hiit!!

Ridturen gick jättebra idag :) blev en vända på 1,5 timme. och sune var faktiskt väldigt lugn o fin vilket han inte gärna när man galopperar ute ibland. så tog lite samlad galopp uppför, bra träning! ;) 


När jag hämtade in sune från hagen fick atlas springa lös . och atlas hittar såklart en fläck på åkern han bara måste gnida in. jag ropade o ropade men han fortsatte bara rulla. hundfaan! hämtar han, och han STINKER nå snusk som dom haft ut, typ grispiss........!!!!!!!! 

Äckligt så in i helvete!! jag brukar inte va känslig men vafaan! 
Så efter jag ridit Sune så fick han sig en omgång med vattenslangen och hästschampoo.  dock så känner jag fortfarande stanken nu med men.. måste åka och köpa hundschampoo men så god lukt som möjligt! ;) 

Atte såg ju sjukt nöjd ut efter sin lilla ingnidning, det var däremot inte jag. förstörd dagsplanering, tackar! 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0