Heldag med sis

Vilken dag, kanonroligt! :) 
Först kaffe hemma hos moi, granngården, köpte en sadelgjordstunnel åt Sune. Sen kupolen o kikade lite, käkade pizza och köpte en skön tröja. :D 
Vidare mot stallet för mockning och dressyrpass! Jag värmde upp Sune sen fick Emelie rida. Vad fin han var idag! Red på tidemantygeln. Och så roligt att stå på backen och själv få se sin hästs fina steg som han faktiskt verkligen har. ojojoj. 
Sen har vi även kollat på en film, Flicka. Och spelat bilspel xbox, skitroligt .:D
så mycket har vi hunnit med! :) 

Haft de jätteroligt och imorgon blir det mer. 

Då ska jag först ta ut hästarna sen på dagen mot Sunnansjö och grangärde för hoppträning med laget! :) 


Nu tänkte jag spela lite med xbox (nördigt) :D 
sen åka och hälsa på Julia. Toppendag med härligt folk. tack för mig! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0