Härlig morgon

helt vitt på backen och enorma snöflingor, och sommardäck. kan det bli bättre? 

Åkte 20 minuter tidigare än vanligt och det var lika bra det. tog 35 minuter att åka till jobbet. 
hoppas det inte är snö i morgon, vill verkligen ha hit våren nu! :) Ska dock bli regn hela veckan tror jag, mulet iallafall. 

Nejmen, det här är ingen väderblogg.. 
Suneluren skulle ju ridas ut egentligen.. ja jag vet, finns inga dåliga kläder.. men lusten försvann.. myste i stallgången istället då min lilla fryslort till häst inte gärna ville stå ute i regnet. :) 
plutten då. passade då på att trimma lite tills helgen. dvs klippa lite hår här och där..:)

Imorgon är jag sugen på att rida till travbanan kanske, om det är uppehåll(?) 
aja, vi får se. Lovade ju även träningsplanering, den kommer för den som är nyfiken. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0