Håll hårt i hatten!

Det är fredag den 13 idag. ojojoj.. 


Igår kändes det ju lite halvsurt att jobba när det var som soligast och finast väder. kunde inte onsdagen och torsdagen bytt väder med varandra? ;) 
Hoppas verkligen det blir lika idag och i helgen! 

Igår hade jag turen att börja jobba klockan 10.00 istället (jobbade ju kväll också). Så efter jag tagit ut hästarna fick jag mocka i lugn o ro sen löslongera Sune i rundkorallen. Bra tyckte jag så han inte behövde stå den dagen. :) Efter vi longerat så släppte jag in han på ridbanan och släppte han lös. det gillade han verkliigen! 
Jäklar vad han bralla runt! haha sjukt roligt och se! :) 


nej nu vankas det jobb, sen är det helg!


Sommrig bild för nått år sen. snart är vi där igen! ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0