De blir bättre..

jag jobbar för fullt med att hitta motivationen (men kanske framför allt tiden!) att komma tillbaka till bloggandet :)
Min hjärna går på högvarv, finns såååå mycket att berätta om! Men allt kan ja inte skriva om här -tyvärr.
Mycket bra saker händer och även en del mindre bra. men men :) det är väl så livet är.
'
Helgens träningar gick toppen bra!! :D Är så sjukt nöjd över min fina bäbishäst så oj oj <3 Det värmer i hjärtat när tränare efter tränare lovordar honom ;) <3

Imorgon anmäler jag nog oss till årets första tävling :) Mooot Örebro!
Frågan är.. Karetino & Sillan? bara karre? Båda? ;D



Hoppas att jag och syster kan göra det vi pratade om idag :D Det skulle vara toppen kul och då kasnke bloggen kan få sig en nystart ;) Jag vet massor som vi kan hitta på!

Ha en bra dag imorgon, det ska jag försöka ha.. Då blir det ridning (som vanligt) för hela slanten! :)



ps. Jag va sååå nära att ramla av lille ponnyn Coccos idag haha ^^ De lär ju ha sett för kul ut.. Jag dressyrade honom barbacka. Gick super, fick jobba lite med att få igenom böjning och sidförflyttning för v. Amen iaf, när jag precis hade travat av honom dampa Cisco & Karre loss som f*n i hagen å Coccos tände till han också haha ^^ Ja trodde verkligen att ja skulle få tugga gräs! men ja höll mig kvar ^^ Tok! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0