Bilprovningen

Hemma från bilprovningen. 

Kan ni gissa hur det gick? 
Fick ställa bilen där och gå hem!!
Körförbud! 






hähä, skämtochsido. Så illa var det verkligen inte. 
Två tvåor och en bra och veta.
Tvåorna var att mina framblinkers var för vita (hum?) var först rädd att jag skulle få lov at byta mina vita  blinkersglas till gula, men det behövdes bara byta lampor då dom visst hade tappat färg. skönt det då. 
Andra tvåan var en bromsslag som var lite krasslig, så byte på det. 

Bra och veta, dragkroken har börjat rosta. INTE okej. så det måste fixas eftersom jag köpte bilen just för den hade drag. haha. 


Nej hönni, stalldags! 



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej just nu har jag frågestund på bloggen så om du ställer några frågor så får du en fet länk på min blogg! Direktlänk till frågestunden:

http://ssarass.blogg.se/2012/april/fragestund.html#comment

PS: Förlåt om du inte gillar sånna här kommentar!

2012-04-12 @ 20:42:46
URL: http://ssarass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0