veckoplanering

kaffe påslaget.. 
kom på att jag har hela bakluckan full med grejer i bilen från mamma och deras nystädade förråd. så¨, ja varför inte gå igenom de så är de gjort:) mycket smart! handla mat..? ja jag får ta de senare. :/ 


Sunes ägare Carola, Cola, kommer i morgon och hälsar på! :) 
det ska bli jätteroligt! efter två kommer dom så ska se till att vara där från hundhoppningen då :) 




det är något sjukt sugen man blir på att hopptävla med sune när man är på tävling. galet!
snart är vi där! KM nästa helg och jag ser fram emot det jättemycket! :) 


Ska göra upp en träningsplan för veckan som kommer. 
Klurar på den lite smått just nu, preliminär planering!; 


Lördag: uteritt i skogen. dressyr på en åker. Jobba med att flytta undan för skänkeln. 
Söndag: Rida ut, övergångar. Kanske Cola vill rida? :) 
Måndag: Hoppa titthinder. Ut med tunnor, filtar, koner m.m! Nämnde jag att det blir både mur och vattenmatta på tävlingen? ;) Träna på allt jag måste träna på, dvs sitsen, hjälperna, vägarna, galoppen m.m 
Tisdag: Rida ut.
Onsdag: Dressyr. gå igenom båda programmen! 
Torsdag: Ut och skritta
Fredag: Färd mot Sunnansjö. Träna för emelie. 
Lördag: Dressyr LC:1 & LB:1 Klubbmästerskap
Söndag: Clear round 80 cm, Klubbmästerskap 90 cm



gott me hö


  • packlista
  • smörja
  • knoppträna ;)
  • packa hö
  • tvätta

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0