Vad gör jag vaken nu??

Det kan man fråga sig! :) Ska strax krypa ner under täcket faktiskt. Blir dessvärre lite få timmars sömn, men jag är van att sova lite kortare ibland. Får se om det blir en lugn kväll imorgon kanske :) Det visar sig.
Karetino kändes helt okej idag när jag red honom, dock så sitter hans bakskor lite löst, där har vi verkligen dagens diss! Jag hoppas att dom sitter, har hört av mig till Anki, min hovslagare och hon skulle kolla på tid när hon kunde komma :)

Söt Karetino med LUDD och en blåå himmel ;)


Så här såg han ut idag på ridturen :) Jag skrittade först igång honom ute, sen red lite hemma på gräsplätten (:
Idag var han lila den lilla gubben (:

Nej nu måste jag verkligen sova. Klockan ringer kl 05:00 imorgon! Är förvisso inget ovanligt för mig meen ändå (: Hoppas någon där ute håller tummen för oss imorgon. (:

       / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0