trötter

hemma, rätt så trött efter den här dagen. men de har gått bra.
sune fick vila idag, saknar han! :) känns så fel/tomt o bara vara i stallet o mocka på morgonen. menmen.
Blir med emelie i morgon på tävlingen:) hoppas de kommer gå bra! men de tror jag. :)
så det blir o gå upp efter fem nån gång. snark. jag undrar när min sovmorgon ska komma egentligen..hmm..:)
är väl dags för sängen antar jag, det känns då lockande iallafall.
Ska anmäla mig till SURS;s Km snart. dressyr och hoppning. spännande! :) tror jag bestämt mig vilka klasser jag ska rida/hoppa i. ska bli roligt! måste bara lastträna mer innan så de går bättre. :)



Jag längtar tills den dagen då vi också kommer ut på tävlingsbanorna! 
Sunday <3 


/malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0