transportdrömmar

Blev en tur idag med:) 
vi skrittade runt i skogen sen ut på en åkeräng typ och tränade lite dressyr inför KM. 
Det jag är mest nervös över är min sits! måste verkligen träna träna träna på att sitta ner i sadeln.
speciellt i den ökade traven. går bra i början men blir de minsta felet så flyger ja ba runt känns de som. nåväl, finns lite tid till träning iallafall!:)

Måste även nöta in galoppfattningar, grabben tar gärna fel galopp ibland. alltså,jag måste träna på att vara tydligare i mina fattningar.
Annars så är han superduktig!:) 


trist väder då vi fick lite regn på oss. *min nysmorda sadel..*ohno!
skitsaksamma, man dör inte av lite regn. 


liite stort pannband kanske..?=)



Dock inget aubiose, så blev en billig dag;) 







Förövrigt så har jag funderingar på en egen transport.
Hittade en på blocket som jag får köra med min bil och med B-behörighet. :) 
skulle duga så länge, den var dessutom besiktad, tummen upp! 

ska spåna mer på det, skulle vara så skönt och ha en egen! som man dessutom kör lagligt med.. 
för man vet ju aldrig när man får tummen ur röva o börja plugga BE-kort. 

/MALIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0