Träningar,möten osv

Hästarna nattade för ett tag sen, jag och karln har fått i oss lite ätbart. Nu sitter vi i vardagsrummet framför öppnaspisen och ser lite film =P
Imorgon är det fullt håll igång, som vanligt (:
Klockan 10:00 har jag dressyrträning i Sunnansjö, en stund därefter ska vi träffas och ha planeringsmöte inför km :) Har skrivit klart propparna idag så får se om dom andra tycker det är okej! Så ska vi bestämma priser osv.
Sen ska jag och karln iväg och greja lite (; Törs inte säga mer om det nu.. det kanske ni får veta sen.
På eftermiddagen ska jag med K till ridhuset, litet dressyrpass innan 17:00 när jag har en till dressyrträning :)

Bilden vart liksom suddig.. men tycker den va fin ändå, ser "gammeldags" ut på nå vis =P

Dagens Hiss: Dom coola gubbarna vi såg när vi åkte från tävlingen.. En av gubbarna drog en rockarn och den andra satt å åkte, typ körde den gubben som drog liksom.. haha ^^ Utklädda va dom också.. såg kul ut ;)

Dagens Diss: nu blir det inge mera båtfärder, karln tog upp "lilla" Annie idag. Ja båten heter så :) Skickar även en diss till dom som inte vet hur det fungerar på tävling, tex på framridningen åså. Har ni inte tagit grönt kort? Va gör man ute på tävling då för när man inte har någon koll? s-u-c-k !


               / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0