Toppen Träningar

Nu är jag hemkommen från Pärlby :)
Har alltid en sån härlig känsla i kroppen efter att jag haft träningar! Det är ju så roligt :D
Blir såå glad av att se allas framsteg, ja för jag tycker verkligen ALLA gör framsteg! Det glädjer mig massor om lilla jag kan hjälpa andra :)

Första lektionen var två tjejer med på sina ponnysar, det gick kanon bra för båda två! När dom bestämmde sig och vågade ;) Hoppade bana med dom, en väldigt enkel 5 hinder med en linje.
Sen var det lite paus mellan lektinonerna, då hjälpte jag Fanny att frisera lilla Coccos :) Jag hoppas dom vart nöjda, jag tycker han vart så söt så ;)

Andra lektionen red två andra tjejer med på sina hästar :) Dom fick också hoppa bana, men med fler hinder och lite mer avancerade vägar. Dessa två tjejer har gjrot otroliga framsteg med sina hästar! Jag hoppas verkligen dom belönar sig själva över allt jobb dom gjort! :)

Innan jag åkte till Pärlby så red jag en tur på Mr K i duggregnet. Det var ganska mysigt faktiskt :)
Skrittade mest, provade rida honom på gagbettet. Funkade bra idag iaf (: Ska prova någon mer dag i veckan.
Klättrade i lite backar med honom, här ska byggas r-u-m-p-a (;

Fick en hel påse med prylar från snälla Elina idag ;D Skulle köpa ett täcke av henne och då skickade hon med lite mera saker :) Tänkte gå ut och prova det på K stax, bild kommer ja lovar ;)

     / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0