Toppen känsla!

Har varit iväg till ridhuset med K och hoppetränat :) Dom hörde av sig så det var bara att lasta och fara dit ;)
Emma var med som hjälp-tur för mig! Hade en linje med två räcken, 4 glp språng mellan och en oxer.
Han gick kanon! Ganska mjuk och fin, tog inte tag i bettet så mkt som han kan göra ibland, tog övergångar bra, galopperade balanserat och hoppade med ryggen (; Kändes jättebra!


Så nu har vi en toppen känsla inför lördagen ;)
Tänkte mycket på vad John sagt på träningarna, åh gud de hjälper hur mkt som helst! Positivt tänk, vad det kan göra mycket. Fick beröm på förra träningen över att jag har en mycket bra känsla.. Det lever jag på än ^^

ÖÖööum.. Ni får skratta om ni vill.. jag vet inte hur den här texten kunde bli så stor och tjock? =S
Ja råka komma åt nå knappar och nu ser de ut såhär.. haha mysko =P (ja är ingen hejjare på datorer som ni kanske märker). *pinsamt*

 / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0