Tävlingsredo!

Hej på er!
Jag hinner med att blogga lite idag också ;) Pratade med Malin tidigare och trodde inte jag riktigt skulle hinna emd det. men jodå :) Ska kolla på strtalistan åsådär inför imorgon. Då ska jag med Mr k på hoppetävling som sagt! Jag hoppas han är lika laddad som mig (;

Tycker Malin & Sune var söta i sitt dressyrprogram ;) Men vi har mycket att jobba på, åå önskar jag vore där  och kunde hjälpa dig :) Sitter här hemma och kommenterar istället haha, de hjälps ju mkt.. Men duktiga ni är <3


En bild på mig och Sune :)

Har dressyrat lite på K idag. Kändes bra :) Dock gick han emot höger skänkel lite men fick igenom det och han kändes fin (: Hoppas det går bra imorgon., vore såå roligt :D

Sen var jag till Pärlby och hade hoppträning. Hade transporten med så Lady kunde åka med så Denise fick träna :) 3 stycken var dom denna gång. Skulle varit en till tjej med, men hon fick lov att jobba över.
Kul var det iallafall :) Träffade Emma & Ville också!


            / Emelie


ps. Fick inte grejerna jag beställt idag heller. Typiskt..! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0