svenska miljonärer

nån mer som såg det där programmet på 5an mellan nio och tio? svenska miljonärer..
Det var en kille(typ 30?) och hans fru som bodde på ett slott
(vem vill bo på ett slott..?inte jag.)..

vilket fall som helst så sa hon att hon var hästintresserad. jaha va trevligt tänker man ju då.

dom filmar ute i stallet där hon ställer sin hingst i stallgången. Måste påpeka, i klackskor!
hon påstår att hingstar kan få för sig att försöka betäcka människor?
inget jag vet om, är de sant??
Aldrig hört..
enligt hon  kom de dofter till hingsten. jag hoppas jag inte luktar som ett brunstigt sto iallafall,
det kanske hon gör ..x) stackare! 


sen börjar de värsta.. vem i h*lvete dricker champange i stallet!? !!!?
hon, tydligen..
sen hoppar hon upp på sin snygga hingst o galopperar iväg direkt på asfalten. 
BRA! 


Jag hoppas att de var meningen att det skulle väcka upp massa kommentarer osv. 
annars var de ju inte mkt innanför de hästfrälsta pannbenet..


förövrigt, visst de verka skitkul o galoppera på en grusgång /gräsmatta upp mot slottet, men de e inte min dröm/verklighet. tack o lov!



/Malin

Kommentarer
Postat av: Gotlänning

de gick inge bra för att hon bråkade så mkt ;)

de va svårt att reglera tempot för då började hon o hoppa ;P på volterna parerade hon och massa !;)

2011-09-08 @ 08:02:28
URL: http://gotlandsryttareen.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe jo det är sant om det där med hingsten att den kan få hingstfasoner och hoppa upp på människor.. :P En kompis hemma var med om det! :s

2011-09-08 @ 08:24:45
URL: http://klemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0