sunes grejer packade, mitt kvar!

Hejhopp! 

Jag jobbar på med allt som ska göras! 

Precis kollat exakt vad min bil får dra osv. så nu har jag järnkoll på vissa grejer.
men tänker hålla det hemligt lite så de får bli en överaskning, om det ens blir av! :) för ni förstår inte alls vad jag tänker göra vaa??

Promenad med sune. tillsammans med emma, nicke och en till tjej med hennes häst. hittade nya vägar hon visade oss. men jäklar va långt de blev, tiden for iväg. hur får man tiden o räcka till?? attans, menmen:) 

efter de smörjde jag två träns o gjorde iordning dom, smörjde även förbygeln och putsade av skorna lite. inga ridstövlar i helgen :( suck suck.. kommer förmodligen i morgon men kommer ändå inte ha tid o hämta dom så, damn! 

packade hö, hoppas de kommer räcka, jag tror iaf de. får göra en till påse i morgon om jag blir tveksam. bättre för mycket än för lite! 

packat ihop alla täcken också. sunelur ska sova utebox därborta. :) men vi har då väldig tur med vädret! sista sommarvärmen nu va? så jättekallt om nätterna blir de nog inte:) o hö ska han få tugga på hela natten om han vill. ;) 

jag ska ta med termotäcket, stalltäcket, vintertäcke, fodrat regntäcke, ofodrat regntäcke, bommulstäcke, fleecetäcke, ländtäcke... 8 st!! för en helg.. tomt i min garderob nu..:) 
kommer nog inte behöva varken vinter eller regn  men, äh det får hänga med ändå! 


vi är laddade för morgondagen, har utsläpp ni morgon och ska hinna mocka då också, så de inte blir o ligga hela helgen. inte så myys.. 

Nej, nu ska jag packa mina kläder också!:)
ridkläder, vanliga kläder o massa annat..
tjing!
/Malin

Ensam är stark! Nu kör vi! :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0