Special designade schabrak...

Dagens Hiss: Till att fler och fler vill prova rida för mig :) Det är riktigt roligt det! Och när man får höra av sina elever att dom är så tacksamma och glada, ja då kan man inte annat än vara nöjd!
Dagens Diss: Till att jag måste åka ända till hedemora idag.. pust stånk stön. Drygt! Har jag inte alls tid med egentligen! Har med jobbet å göra om ni undrar.


Team Ö-V . ~Mot nästa nivå~  träningar, gemenskap, målsättning, träningsplanering, uppföljning, aktiviteter, mental träning..
Med special designade schabrak! ;D Men hjälp utav Elina som hjälper mig att ta fram dom (: Man skulle väl kunna säga att det blir en färgklick i mörket :)
Begränsat antal platser är det, och först till kvarn.. Jag tror vi kommer få huur kul som helst ;)


Jag ska ge mig ut och rida Pim nu ja (: Tänkte vi skulle klättra lite och eventuellt en kort sväng på banan för att känna igenom =P



                / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0