Sovdags

Nu är det dags för mig att krypa till kojs. Klockan ringer som ni förstår tidigt imorgon. Ska rida väl, ja lovar ;)
Annalena följer med mig imorgon, tur det att någon kan följa med och hjälpa mig!
Jag hoppas syster kan följa med helgen efter när det är Falun :)

Hoppas på en bra helg för övrigt också :) Sitter och funderar lite över Team Ö-V. Verkar iallafall finnas intresse från folk att hänga på min ide! Tänkte klura lite mera och dikta ihop nå vackert, sen ta med det på söndag till Pärlby. Elina har hjälpt mig att ta fram schabraken så tänkte att vi skulle kolla över planen lite. Sen är det nog bara att dra igång ;) Är riktigt pepp! Massa kul ska vi ha ;D

          / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0