Snabbt fixat!

Sådär ja :) Nu har jag beställt det jag ville ha. Ett gagbett m såna sidostycken =P Ska prova det på Karetino tänkte jag. Sen råkade det bli 4 stycken rosa reflexboots haha ^^ Lite misstänksam över hur bra dom kommer hålla.. Men å andra sidan när vi har massa reflexer på sig går (och törs) jag inte rida på så mkt andra ställen än kring byn där det finns lampor. Då tycker ja nog att pollarna kan hålla benen i styr. Hah men de kan man inte ge sig den på =P Nåväl. Hoppas som skickar grejerna fort! Lika exklusive som jag beställt från för ganska länge sen nu tycker jag allt.. När kommer dom egentligen?!? Hoppas hoppas nästa vecka! :D

Vad tycker ni om våran stil? haha! Bak-kärran ser lite stel ut ^^ Malin fösökte nog ta kort när han busa lite, men här är vi på väg ner på marken igen (;  Failbild skulle man kunna säga.. Har föresten en på mig och Sune.. en riktig failbild, ursh skämms för den. Vet att Malin vill att jag ska lägga upp den..Ska fundera lite på det =P

              / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0