Smart Blondin

Köpte föresten Pavo foder idag också. Dom säljer ju det där jag tränar. Köpte en säck slobber mash och en pellets sort som ska hjälpa K bygga upp sig :) Köpte även en säck mash till Elina, hennes pollehäst ville också prova :) Tänkte på det att eftersom det ska blandas med varmt vatten, och det är ju lite muppigt att göra det inne, så kom ja på den briljanta idèen att man kan ju ha en vattenkokare i stallet (: Smart va? ;)

Söt Atlas på läktaren :)

Dagens Hiss: Eftersom K har fått hissar förut, så får ist John den :) Tycker han är såå himla bra! Man lär sig något nytt varje gång, han tar med alla viktiga delar och jaa shitt ja. Det verkligen ger framgångar! Känner att jag utvecklats massor sen jag började träna för honom!
Dagens Diss: Till mig som slarvat med maten idag och bara ätit två bärrys.. Fast nu har jag ätit kvällsmat också :)


Här har vi hoppat klart för kvällen :) Står och chillar lite ;)

             / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0