Sälen, skor & Hubertusjaktsfundering

Idag vart en riktigt lång arbetsdag.. 12 timmar satt jag i den där lastbilen =P
Menmen, det behövs ju pengar :) Har vart i sälen å hämtat flis, å de är ju en bit att åka. Nåväl. När jag kom hem va jag givetvis ute med hästarna <3 mys hästar! Dom kan alltid få en på bra humör. Dom är så charmiga båda två :) Pim med sitt försiktiga, nyfikna sätt och Karetino med sitt busiga,lustiga sätt (: haha ja dom behöver upplevas, det går inte att beskriva..

En spännande grej är på gång (: Eller kanske åtminstone.. Får se vad det kan leda till . Mer tänker ja inte tala om för ja vet knappt något om det själv =P Men spännande är det och voore sååå kuul ;D

Idag fick hästarna nya skor :) Bästaste Anki var här och skodde både pim & K. Snälla Denise hjälpte mig att ta in hästarna, och ut dom sen då jag inte hann hem från jobbet =P Stort tack!
Känns skönt att den är nya sulor på. Nu är det bara att rida på igen.

Fundering.. Vem av hästarna ska jag rida på hubertusjakten?? Pim vore roligt, för vi har hoppat lite terräng hinder förut, hon är vanare än K med många andra hästar-att rida i stor grupp. Och det vore kul att ta ut henne på det när hon inte vill hoppetävla. Mr K vore roligt för det vore super nyttig träning för honom. Att få åka iväg på något helt annat! Dessutom åker han smalt så han kan ev åka ihop med typ Sune om han kan åka smalt.
ÅÅååh grymt svårt! Tror att båda hästarna skulle tycka det var kul :)



              / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0