ridturen

Idag blev det en skritttur på bästaste sune.

Jag tog det bettlösa tränset jag fick med honom för första gången. det funkade bra!
funderade på om de va ett sidepull men enligt google är de nått som heter "Bitless bridle" (bettlöst alltså). 

Red förbi en fin gård som skulle kunna bli en perfekt hästgård åt systeryster. stora ytor till hagar och ridhus. fin gård. :)  perfekt o ha henne där tycker jag x) .. 


blev dessutom första gången vi hade ett träns med svart läder, bara haft brunt innan. hähä *onödig fakta!*
blev agria-schabraket idag :) dock ingen luva.

sadelpadden har jag fått låna av emelie, tusen tack! :) fick med mig den hem igår.;) 

visst är han fin i lila? :)
Finns en dam här på gården som kan prata med djuren.
Jag tror på sånt. och javisst, klart de finns folk som fejkar sånt, även dom som kallar sig medium som inte alls kan nått om sånt.. 
inte de jag ville prata om.
utan jag ville berätta att igår berättade Herr Sune att han tyckte han va såå fin i luvan han hade på sig då:) och han gillade guldkanten på den å. tyckte han va så vacker och hingstig. sötnos.. 
sen sa han även att han trivdes här osv. Det verkar som de tycker jag, hoppas de stämmer å :) 





/Malin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättefin blogg!!

2011-09-12 @ 19:20:38
URL: http://lifelongdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0