postkrångel,ridturer & matlagning

Läste just min mail och hade fått svar från dom jag beställt ifrån.. Och dom hade skickat till fel  person! Mina fina täcken =( Skulle tydligen vara löst så dom borde komma snart.. hum de hoppas jag! Och dom andra grejerna skulle också komma nu inom dom närmsta dagarna. Hade tydligen varit mkt beställningar och fullt upp för dom.. ursäktade sig å ja såvidare.. Jaja bara dom kommer snart! :)


Så här ser jätteboxgardinen ut ;)


Tog med en mysig tur på Karetino på eftermiddagen, är som ni förstår hemma idag då det är lite sturl på jobbet. Ska jobba imorgon igen-de blir väl nå riktigt gris skift =P
Han skötte sig bra iaf :) Va inte överdrivet pigg som jag trodde han skulle vara eftersom han blivit klippt. Han va sig själv bara ;)
Han invigde nya ridtäcket (:



Därefter kom Elina till stallet så red vi ut tsm! Visade henne runt lite i byn och förklarade det ena än det andra så stackarn fick ont i huvudet haha (: Förlåt ;) Vi tog oss kringelikrokigt runt i byn, var bla ner i grustaget å skuttade över dom små pinnarna, de tycker Pim är hul kul som helst ;)
Här nedanför ser ni en bild på Cisco som numera bor med K & Pim.



Just nu håller ja på å laga mat åt mig och karln. Som förövrigt är i garaget och grejar, han ska ja åka rally på lördag så de lär väl grejas med bilen innan :)


K provade även nya fleece täcket med hals :) Pim har ett likadant ;) Tror de passade ganska bra faktiskt ,)

            / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0